Followers

heyhey >.< im lala echa :) nice to meet you copycate :) oh oh not you , but all of you :) saya sayang follower saya :) ini belog saya so awak semua follow okay :) dhaa ^^

Saturday, May 7, 2011

SELAMAT HARI IBU MAMA :)





mama :) mama adalah insan yang paling hebad yang penah saya kenal :)i was impressed with you mom :')hari nie hari ibu :) selalu mama yang bebel dekat saye kan ? haa , hari nehh bia saye pulak membebel dekat mama :) mama kena dengaa oky :) mama saya tahu  saya selalu jugak lah buad mama saket hati :D tapi bukan saya sengajaa :( saya terr-buadd mama :') tapi kite gaduh tak lama kan kan ? lepas tuh kite baik balik kann :DD haihh , mama mama :) sukaa taw bergurau dengan anak mama nehh ;D tapi tapee , saya sukaa :) yelahh , gaduh kan mengeratkan silaturahim . wehee ^^ oky , mama selalu cakap dengan saye , kalau saye dah umur mcam mama , saya dah tade mama :'( yess ! that's right :'( but i dont want to lose you mom :( i love you more than anything :( mama :') adek selalu doaa bia adek pergi dulu sebelum mama :'D adek tak sanggup kodd tengok mama pergi duluu :') mama , iloveyou :)




ILOVEYOUU :) WINK WINK ^^

haihh :) semalam saya ber-dating dengan alif afandi :) haa , iloike ;D .biee best kann ? kite kena queue punyaa lahh lamaaaaa babeng , bhahaa :DD nehh semuaaa disebabkan awak bebual macam kembaa awak nak hang awal tapi sampai cs pukol 2petang :P hang awal wak awak okay sayangg :D haha . geram kodd dengan awak kann :) haha . semalam tengokk momok the moviee , ntahh . tak best sangat kodd , semua scene dye samaa jeaa aku tengok . daripda momok 1 sampai lahh nehh , momok the moviee :DD haha . macam membazir jeaa kodd :) heehee :) lepas tuhh , kite pegi makan kan bie ? hehe :) bilaa ingat mcam neh saya malu pulakk:DD hhaha . scooby doo kaw memang babi kan buad aku ketawa :D tahu aku selsema kaw buad lagi , buad lagi :) sampai hingus aku keluaa baru mulot kau tuh SENYAP :) yeaa ! finaly :) i managed to make him STOP ! HAHAHAHA :DD . puas hati aku huh :) okayy then kite makan mcd :) whoaa, dapat ice cream PERCUMAA :) woot woot :) hee . hang hang hang , jumpa ahcai :) suka hang dengan kaw ahcai :) sangat happy happy gituu :) haa , macam macam aku dengaa kaw cerita dekat akuu :) haaha . kaw baik sangat dhoo ;DD hee .







No comments:

Post a Comment