Followers

heyhey >.< im lala echa :) nice to meet you copycate :) oh oh not you , but all of you :) saya sayang follower saya :) ini belog saya so awak semua follow okay :) dhaa ^^

Tuesday, May 3, 2011

Haa . okay bloggie :) hari nehh banyak sangat aku nak ceritaa okayy :) first pasal budak FAKE ! haa , berceritaa punyaa sakan yang kau tuhh banyak cabel , tapi apesal maki orang lain gunaa orang lain dho ? ehh , lu kasi maluu kaum kerabat luu lah perempuann :) HAHA ^^ kalau aku jadik kaw kankan . aku FLASH muka dekat jamban :) tak maluuu . boo :) kaw tahuu ? sebenaa yaa , kaw sengkek dhoo . kaw sengkek dari segi perangai lancau kaw tuh . kalau bolee semuaa kaw nak kutokk kan ? termasok biee bestiee kaw tuhh . kesian sapee kawan dengan kau dhoo :) haa , onemoree :) kau tak payah lahh nak berbaik-baik dengan akuu yee kawan :) sebab aku tak perlukan kawan macam kau :) you're already kind of dog mange :)


SARAH , TERIMA KASIH SAYANGG ^^

terima kasih sayang sebab bagi saya jam princess ^^wee . sayaa sukaa sangat babe :') haihh terharu saya dengan awak sayang :) awak segala galanya untuk saya okay sarah sayang :) awak adalah betinaa terhebadd sayaa . sayang awak sangat dan sangat :)



KASUT COMEL ^^


tadi pegi makan dengan papa dekat manaa ntah kan . haha . sebab lapar gilaa . tak tahan . so suruh lah papa berhenti kan dekat kedai nasi beriani :) then makan lahh dengan papa kann , tetibaa nampak satu popuan neh jalan . fuhhh  . kasot gila comel dhoo :) tapi kasot jelaa , tuan ye tak ponn :) HARAP MAAF ** hee .

No comments:

Post a Comment