Followers

heyhey >.< im lala echa :) nice to meet you copycate :) oh oh not you , but all of you :) saya sayang follower saya :) ini belog saya so awak semua follow okay :) dhaa ^^

Saturday, May 21, 2011

bie sayangg :') saya nak btw awak something :') saya sedang merindui awak :''D saya rinduu suara awak :') saya ridu kena ngalan dengan awak :') saya rinduu kena tarik hidong dengan awak. yes i do bie ! saya tengah rinduu awak :') sangat sangat :) hari neh saya tak makan lagi :') saya asek pk awak jee . awak tengah buad ape ? awak dah makan kee belom ? awak rindu saya tak ? haha . ape lah saya neh . mesti lah tak kan bie . dah tentu awak tengah busy train bolaa kan sayang ? haha . bodoh lah kan saya nehh :'D biee . awak tahu tak saya sayang awak sangat . saya rinduu awak sangat bie :') tadi kita dapat text sekejap kan ? best biee . even sekejap saya hanya dapat 5 ke 6 text dari awak :') saya tahuu awak sebenaye tanak text saya kan sebenayee :'D sebab awak penad kan bie :') tapee sebelom awak rasa saya neh merimaskan awak baik saya yang cakap dulu "bie , time awak bukan untuk texting dengan baby yang patotyee ,bie patotye rest . bie tido eh"ahaa bie saya cakap macam tuhh . yess ! siti aisyah yang cakap bie :') saya dah berjaya buad diri saya sendiri kecik hati dengan perangai saya :'D saya tunggu text awak :") tapi bila awak text saya suruh awak tido :') good job aisyah :') you have done to make her crying :') im proud with you . HA-HA :'(
bie , awak nak tahu something ? saya penah cakap kan yang saya nak kawen dengan awak :"DD then awak cakap benda tuh lama lagi :') awak tahu ape yang saya maksodkan ? syaa maksodkan saya nak awak jadi milik saya buad selama lama yaa :') sampai nafas terakhir saya :') saya nak awak bie :'D saya nak awak . itu impian saya :') bie awak tahu tak sya selalu cakap dekat diri saya ,kau kuad , kau jangan menangis kalau satu hari alep tigggalkan kau . kau kena janji dengan diri kau yang kau jangan menangis sebab dye :') yeess go aisyah :'DD haha . ape lahh saya nehh . setiap petemuan ada perpisahan kan :') macam tuh jugaklah kau dnegan alep :) okay aisyah , stop to be woman who like to cry :') keep on smile :') yes you CAN :')








Actually , i can't :'( even everyday i have talk to myself ''stop crying fraccid '' but its doesnt work :'( im sorry aisyah :'( i already make you life difficult :'( im so sorry :( assalamualaikum ..

No comments:

Post a Comment